E-mailové zprávy - historie odeslané pošty
Související rozcestníky | Hlavní rozcestník | Nastavení e-mailů z WinFASu | Nastavení podpisu do e-mailu | Popis okna SMTP klienta
Pokud odesíláte z WinFASu e-maily, máte možnost v aplikaci *9630 zobrazit historii odeslané pošty. Tento log je k dispozici pro všechny způsoby odeslání, ať už probíhá přes e-mailový program třetí strany (Outlook, Live Mail, Thunderbird), nebo přímoz WinFASu (SMTP, Google, Microsoft 365). K logování dochází jak při ručním odeslání zpráv, tak i automatickém, do kterého uživatel názasahuje.
Jaké informace systém o zprávě uchovává
- Odesílatel a příjemce
- Předmět zprávy
- Počet a název souborů příloh (Pozor, neukládá se jejich obsah!)
- Datum odeslání / předání
- Způsob odeslání
- Přímo z WinFASu
- SMTP
- Microsoft 365
- Poštovní aplikace třetí strany
- Microsoft Outlook
- Simple MAPI - Thunderbird, Live Mail, ...
- Přímo z WinFASu
- Stav odeslání
- Zelená = odesláno přímo z WinFASu (SMTP, Microsoft 365, Google)
- Žlutá = předáno do mailového programu třetí strany, který zajišťuje odeslání
- Červená = chyba při odeslání
Práce s aplikací
- Spusťte aplikaci *9630 Historie odeslané pošty.
- V horní části okna je možné filtrovat a nastavit barvu štítků / stavu odeslán.
- V prostřední části okna vidíte seznam odeslaných zpráv.
- Ve spodní části jsou detailní informace o vybrané zprávě.
Převod do nového roku
- Tento krok je nepovinný (je možné ponechat historii odeslané pošty za předchoizí roky).
- Při převodu firmy do nového roku je možné smazat staré záznamy.
- V aplikaci *9807 Převod do nového roku, režim A, řádek Zrušení logu odeslané pošty
Autor: SUK Ondřej | Posl.změna: 30.06.2025 | Článek: 3620 | www.WinFAS.cz