Článek: 2706 | Naposledy změněno: 06.04.2020

Nastavení podpisu do e-mailů z WinFASu

Související rozcestníkyHlavní rozcestník | Práce se sestavamiExporty do PDF


 

Do e-mailů vytvořených z WinFASu se může automaticky vkládat Váš podpis. Níže uvedeným postupem navážete podpis na aktuálně přihlášeného uživatele. Podmínkou použití je tedy nastavení přístupových práv pro jednotlivé uživatele a nastavení kontaktních osob u vaší firemní věty v číselníku klientů *3000.

Přiřazení kontaktů k přihlášenému uživateli

  1.  Spusťte si číselník *3000 a nejděte firemní větu (nahoře rozbalovátko / firemní věta).
  2. Na firemní větě stiskněte tlačítko Uprav.
  3. V opravách osoby klepněte na tlačítko Adresy.
  4. V okně adres klepněte na tlačítko Kontakt.osoby.
  5. V kontaktních osobách přidejte tlačítkem Přidej 1 novou osobu (nebo vyberte osobu stávající).
  6. Na vybrané osobě stiskněte tlačítko Přidej 2 (přidání nové kontaktní informace, dolnbí část okna).
    • Typ kontatktu = uživatel FAS/WinFAS
    • Spojení = číslo uživatele
      (toto číslo přiděluje správce přístupových práv, pokud číslo neznáte, kontaktujte správce)
  7. Tlaqčítkem Přidej 2 vložte další kontaktní údaje o uživateli (telefon, e-mail).
  8. Vše uložte tlačítkem OK.
  9. HOTOVO


Autor:    SUK Ondřej    | Posl.změna:    06.04.2020    | Článek:    2706    |     www.WinFAS.cz