Přímé použití zálohy při ukládání vystavené faktury
Související rozcestníky | Hlavní rozcestník | Fakturace | Finanční modul
Způsob nastavení přímého použití zálohy popsán v návodu +1496.
- při ukládání vyúčtovací faktury proběhne kontrola klienta
- v případě, že záloha neexistuje, proběhne uložení vyúčtovací faktury
- při existenci záloh daného klienta se zobrazí okno Použití záloh
Použití zálohy
- ve sloupci Ano/Ne zaškrtněte zálohu, kterou chcete použít
- v posledním řádku Na zálohách použito se zobrazí součet částek zvolených záloh
- v případě plného použití zálohy, potvrďte použití zálohy pomocí tlačítka OK
- proběhne plné použití daňového dokladu z platby, pokud existuje
- v případě částečného použít zálohy (např. do výše faktury) přepište částku vybrané zálohy ve sloupci částka [CZK], použití zálohy potvrďte tlačítkem OK
- proběhne použití daňového dokladu z platby v poměrné výši použité zálohy, pokud existuje
- v případě, že budete vyúčtovací fakturu přeplácet zálohou, ponechte částku zálohy vyšší než je částka vyúčtovací faktury, potvrďte OK
- zobrazí se okno Varování
- Volba Ano
- otevře se okno Použití zálohy, kde je záloha použita do nuly = do výše vyúčtovací faktury
- přepište částku dle výše požadovaného přeplatku
- vyberte daňový doklad z platby (pokud existuje)
- uložte
- proběhne informace o přeplacení faktury, potvrďte
- zobrazí se Vám vyúčtovací faktura (tiskopis) s přeplatkem
- Volba Ne
- vrátí Vám do okna přímého Použití záloh, pro změnu volby zadání použití zálohy
Autor: DiS. ZEMENOVÁ Zuzana | Posl.změna: 01.06.2018 | Článek: 2325 | www.WinFAS.cz