Článek: 2325 | Naposledy změněno: 01.06.2018

Přímé použití zálohy při ukládání vystavené faktury

Související rozcestníky | Hlavní rozcestník | Fakturace | Finanční modul


 

Způsob nastavení přímého použití zálohy popsán v návodu +1496.

  • při ukládání vyúčtovací faktury proběhne kontrola klienta
  • v případě, že záloha neexistuje, proběhne uložení vyúčtovací faktury
  • při existenci záloh daného klienta se zobrazí okno Použití záloh


Použití zálohy

  • ve sloupci Ano/Ne zaškrtněte zálohu, kterou chcete použít
  • v posledním řádku Na zálohách použito se zobrazí součet částek zvolených záloh
  • v případě plného použití zálohy, potvrďte použití zálohy pomocí tlačítka OK
    • proběhne plné použití daňového dokladu z platby, pokud existuje
  • v případě částečného použít zálohy (např. do výše faktury) přepište částku vybrané zálohy ve sloupci částka [CZK], použití zálohy potvrďte tlačítkem OK
    • proběhne použití daňového dokladu z platby v poměrné výši použité zálohy, pokud existuje
  • v případě, že budete vyúčtovací fakturu přeplácet zálohou, ponechte částku zálohy vyšší než je částka vyúčtovací faktury, potvrďte OK
    • zobrazí se okno Varování


    • Volba Ano
      • otevře se okno Použití zálohy, kde je záloha použita do nuly = do výše vyúčtovací faktury
      • přepište částku dle výše požadovaného přeplatku
      • vyberte daňový doklad z platby (pokud existuje)
      • uložte
      • proběhne informace o přeplacení faktury, potvrďte
      • zobrazí se Vám vyúčtovací faktura (tiskopis) s přeplatkem
    • Volba Ne
      • vrátí Vám do okna přímého Použití záloh, pro změnu volby zadání použití zálohy

 

Autor:    DiS. ZEMENOVÁ Zuzana    | Posl.změna:    01.06.2018    | Článek:    2325    |     www.WinFAS.cz