Článek: 2612 | Naposledy změněno: 23.10.2019

Zásoby - Role pro objednávky

Související rozcestníky | Hlavní rozcestník Řízení zásob - rozcestník Objednávky


 

Pokud chceme např. odesílat zásobové doklady na kontaktní e-maily uvedené v roli postupujeme při nastavení následujícím způsobem. 

Vytvoření role

V číselníku *163 Podmnožina rolí si vytvoříme pomocí tlačítka Přidej konkrétní roli.

   
 

Přiřazení kontaktu k roli

Pokud máme již založené konktakty, které chceme přiřadit k roli, použijeme tlačítko Podmnožina, které nám zobrazí všechny kontakty. V seznamu si označíme ty kontakty, které se týkají role a číselník uzavřeme.


Založení kontaktu pomocí kontextu

V případě, kdy nemáme vytvořené kontakty u klientů a vedeme je např. v podmnožině, můžeme si je pořídit pomocí kontextu.

Otevřeme si aplikaci *112 Podmnožiny klientů a vybereme příslušnou podmnožinu klientů.


Kurzorem označíme klienta a pomocí pravého tlačítka myši zobrazíme tabulku a zvolíme řádek Adresa klienta.


Vybereme možnost Přidat/Upravit/Smazat a následně zvolíme řádek Edituj podřízené kontakty.




Pomocí tlačítka Přidej 1 vyplníme příjmení, jméno a funkci např. Obchodní oddělení. 

Přes tlačítko Přidej 2 založíme kontaktní e-mailovou adresu a po doplnění údajů stiskneme tlačítko OK.


Stejným způsobem postupujeme u dalších klientů v podmnožině.

Přiřazení kontaktu k roli pomocí kontextu

Na klientovi, pomocí pravého tlačítka myši zobrazíme tabulku a zvolíme řádek Adresa klienta.
Vybereme možnost CRM a následně zvolíme řádek CRM aktuální.
Ve vyvolaném okně, pomocí klávesy Ctrl a levého tlačítka myši označíme kolonku příslušné role.



Aplikaci zavřeme pomocí křížku v pravém horním rohu a dále pokračujeme stejným způsobem u dalších klientů.

 

Autor:    Ing. MAJOR Bohuslav    | Posl.změna:    23.10.2019    | Článek:    2612    |     www.WinFAS.cz