WinFAS cloudový server -
Odesílání sestav e-mailem
Související rozcestníky | Hlavní rozcestník | WinFAS cloudový server | Přístupová práva
Tento postup se týká pouze firem, které využívají WinFAS na cloudu. Pro odesílání e-mailu budete vyuižívat vlastní e-mailový účet. Nastavení si musíte provést pro každé přihlašovací jméno ke cloudovému serveru.
Postup:
- Připojte se k terminálu.
- Na ploše terminálu poklepejte na ikonu Windows Live Mail.
1) V levé části okna klepněte na Přidat e-mailový účet.
2) Doplňte vaši e-mailovou adresu a heslo.
3) Doplňte vaše jméno, které se bude zobrazovat jako jméno odesílatele.
4) Zatrhněte ručně konfigurovat nastavení a pokračujte tlačítkem Další.
5) Příchozí server nastavte podle vašeho skutečného mailového serveru nebo použijte náš ms1.okfas.cz
6) Odchozí server nastavte podle vašeho skutečného mailového serveru nebo použijte náš ms1.okfas.cz
7) Pokračujte tlačítkem Další a dokončete vytváření e-mailu.
8) Klepněte pravým tlačítkem myši na vaši e-mailovou schránku.
9) Z menu vyberte možnost Vlastnosti.
10) Zrušte zaškrtávátko u nastavení Použít tento účet pro příjem...
11) Nastavení uložte tlačítkem OK.
12) HOTOVO