Článek: 1551 | Naposledy změněno: 18.09.2014

CRM  - Evidence potencionálních zákazníků - *3130


Ve zkrácené formě se dá CRM a její význam pospat takto: CRM shromažďuje významné informace o zákaznících, například o jejich rozdělení, nákupních preferencích, kontaktní informace i další data, aby bylo možné zákazníkům poskytovat lepší služby.

Nový marketingový nástroj sloužící pro oslovování a evidenci potencionálních zákazníků.

Údaje o těchto subjektech jsou vedeny ve zjednodušené formě odděleně od číselníku klientů (aktivních obchodních partnerů).
CRM systém umožňuje evidovat jednotlivá oslovení nebo rozesílat obchodní sdělení hromadnou poštou. Pomocí IQ sestavy lze pracovat s databází potencionálních klientů, resp. vytvářet pohledy na data dle různých kritérií.
Nově získané obchodní partnery je možné z evidence potencionálních zákazníků snadno převést do číselníku klientů (stálých klientů)
Autor:    PAVELKOVÁ Renata    | Posl.změna:    18.09.2014    | Článek:    1551    |     www.WinFAS.cz